Til toppen

Paradigmeskifte: lær deg å leve i Ånden

Kristin L. Berge
Produktnummer: 9788283651935
Leveringstid:

inkl. mva.

  • Utgivelsesår: 2024
  • Forlag: VBntura
  • Språk: Bokmål
  • Innbinding: Heftet
  • Antall sider: 224
  • Forfatter: Kristin L. Berge

Paradigmeskifte finner du avsløringer om hvordan det onde har sneket seg inn i oss mennesker og i menighetene. Det har gjort oss lite effektive og ført oss vill. Mange menigheterhar mistet sin kraft. Med disse avsløringene er tiden inne for å ta vår autoritet tilbake, slik at vi kan se Guds rike sterkere over Norge. Kristin forklarer åndelige sannheter slik at vi skal forstå dem og leve etter dem. For eksempel vil det å leve i Ånden for mange være en sannhet, men forstår vi hva det betyr i dagliglivet vårt.
Boken vil hjelpe deg å skjønne hvor viktig det er. Du vil gripe Bibelens hemmeligheter på en dypere måte. Paradigmeskifte er i tiden vi lever nå, vi må tenke slik Gud vil at vi skal tenke. Slik Jesus kom for å vise oss. Vi har gått fra å være dømmende kristne, som skjøv mennesker bort fra Gud, til å havne i den andre enden av skalaen, der det åpnes for at alt skal være akseptert. Tiden er inne for et skifte. 

Anbefalinger:  «Jeg elsker denne boka. Den har hjulpet meg til å forstå på en enkel og naturlig måte hvordan jeg kan leve mitt hverdagsliv i Ånden, slik Bibelen sier vi har tilgang til.»
– Elfi Fevang lærer og skaper av flere musikaler

«Kristin formidler på en enkel og troverdig måte grunnsannheter fra Bibelen. Hun har hatt en lang, åndelig reise og det er spennende å se hva Gud gjør i hennes liv. Hun er brennende opptatt av å dele sine erfaringer med andre. Denne boka lærer deg på en enkel måte hvordan du kan leve et helt liv med Den hellige ånd. Ved å leve nær Ham, vender vi oss fra den menneskelige natur til et rikt liv i Ånden. Vi modnes som kristne gjennom en tett relasjon med Jesus  kristus.»
– Hilde L. Lunde, daglig leder i Filadelfi a Kristiansand

KRISTIN LØLAND BERGE jobber med kursing og undervisning på nettet og reiser på fulltid rundt og forkynner/ underviser. Hun elsker å inspirere folk til å vokse i sitt åndelig liv. Paradigmeskifte er hennes fjerde bok. Hun er gift med Tarjei og har tre barn. Familien har vært tre år på Hawaii, hvor de tok Disippeltreningsskole (bibel skole). Hun og mannen var først studenter, så stab, og det siste året ledet de skolen sammen med et annet par. «Jeg lærte mye om mitt  personlige forhold til Gud. Kjenner at det å være nær til Gud ligger sterkt på mitt hjerte og vet at det er nøkkelen til å forstå livet med Han, og det vi har tilgjengelig.»